Wideo

czwartek, 1 listopada 2012

Witamina D

Kolejne badania naukowe potwierdzają skuteczność witamin w leczeniu lub zapobieganiu chorobie zwanej rakiem. Okazuje się, że wysoki poziom witaminy D może zapobiegać rozwojowi raka pęcherza moczowego. Do takich wniosków doszli naukowcy hiszpańscy z Narodowego Centrum Badań nad Rakiem.

Błędem byłoby przypuszczać, że to odkrycie zmieni coś w życiu przeciętnego mieszkańca Ziemi. Od wielu la dr Rath uświadamia ludzi o zbawiennych skutkach witamin a mimo to oni wola wierzyć, że witaminy są szkodliwe. Znam albo może powinienem napisać, że znałem ludzi, którym medycyna nie pomogła a nawet jestem skłonny stwierdzić, że zaszkodziła, ale nie znam nikogo, komu zaszkodziłyby witaminy, mimo że ciągle spotykam się z propagandą przestrzegającą przed zażywaniem.


Moja teściowa opowiadała mi o człowieku, który miał bzika na punkcie ziół. Twierdził, że nie potrzebuje leków, ponieważ każdą dolegliwość można wyleczyć znacznie bezpieczniejszymi ziołami. Kiedy zmarł po wsi poszła plotka, że w żołądku nie miał nic oprócz zielska. Tylko, że zanim ktoś oceni ten przypadek to powinien wziąć pod uwagę, że człowiek ten miał około 90 lat (nie pamiętam dokładnego wieku). Sprawdźcie statystykach ile lat żyje przeciętny lekarz. Okaże się, że zwolennik ziół żył o jakieś pół życia dłużej. Nauczmy się logicznie myśleć i oddzielać fakty od opinii.

Jeśli wyniki badań nad pozytywnym działaniem witaminy D są wielokrotnie potwierdzone zawsze dając taki sam wynik to są faktem naukowym. Jeśli wyniki badań nie są dla wszystkich ludzi takie same a ich podsumowanie wynika z procentowej przewagi to mamy do czynienia z dodatkowymi czynnikami, które warto zbadać. Pisząc inaczej, jeśli w 80% przypadków witamina D pomogła a w innych nie zauważono korzyści to znaczy, że na zdrowie oprócz samej witaminy mają wpływ dodatkowe czynniki, czyli badania nie są skończone a wyniki nie są w pełni naukowe. O naukowym fakcie mówimy wówczas, gdy eksperyment wielokrotnie powtórzony daje zawsze taki sam wynik. 


Ps. Osobiście polecam naturalne witaminy dr Ratha. Ja na potrzeby mojej rodziny mam abonament na witaminy. Dostaje transport z Holandii co 2 miesiące, jeśli chcesz mieć podobne źródło witamin napisz do mnie a pomogę ci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz